Menu Sluiten

Aanbeveling Bureaus

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Bureaus Kantoor – Vergelijken Bureaus Kantoor – Kopen Bureaus Kantoor – Bureaus Kantoor Brabant – Specialist Bureaus Kantoor – 

Wenst u meer info over aanbeveling bureaus kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Aanbeveling Bureaus

Meubilair | Kantoormeubilair | Kantooroplossing | Kantoren | Kantoorinrichting | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Aanbeveling bureaus

vlm activiteiten algemene montagewerken autolaadkraan industrile verhuizingen mechanisch onderhoud metaal en inoxconstructies riggerwerken piping nieuws referenties over ons vacatures downloads contacteer ons nl nederlands english privacybeleid vlm bv hecht veel waarde aan de bescherming van uw persoonsgegevens en dat uw privacy wordt gerespecteerd. In deze privacyverklaring willen we heldere en transparante informatie geven over welke gegevens we verzamelen en hoe wij omgaan met persoonsgegevens aanbeveling bureaus zijn vaak gezocht Wij doen er alles aan om uw privacy te waarborgen en gaan daarom zorgvuldig om met persoonsgegevens. Vlm bv houdt zich in alle gevallen aan de toepasselijke wet en regelgeving waaronder de algemene verordening gegevensbescherming. Wie is verantwoordelijk voor uw persoonsgegevens uw persoonsgegevens worden beheerd door vlm bv brusselsesteenweg b b lebbeke infovlmontage.be voor welke doeleinden zullen we uw per.

home hoe wat getuigenissen contact fr en hij doorgrondt op een professionele manier de markt het bedrijf en de kandidaten en realiseert daardoor de perfecte match… roland de biolley account manager fortinet op zo n moment is hij de beste sparring partner die je je maar kan dromen sandra wauters hr manager adessa group ze begrijpen je business ze sturen de juiste kandidaten ze doen wat ze beloven … sebastian morales sales manager belux fortinet niemand komt in zijn buurt wat betreft netwerk inzichten sparringkwaliteiten waardevol advies en oprechtheid De verkoopprijs van aanbeveling bureaus nico hecq major account manager industrie fortinet terug naar getuigenissen ict sales getuigenissen archief getuigenissen gconsult is echt top gconsult is echt top hij doorgrondt op een professionele manier de markt het bedrijf en de kandidaten en realiseert daardoor de perfecte match… Ik ben een grote .

Wat je wil weten over Aanbeveling bureaus

overslaan en naar de inhoud gaan zoekveld zoeken contact nieuws nederlands franais navigatie wisselen thuishulp met de glimlach klant worden gt klant worden dienstencheques gebruik dienstencheques kostprijs dienstencheques hoe bestellen soorten dienstencheques jobs huishoudhulp ondersteunende diensten over ons wie zijn wij werking stakeholders partnerships contact kantoren nieuws vraag en antwoord dienstencheques hulp aanvragen medewerkers solliciteren corona home privacy privacy toepassingsgebied deze privacy policy is van toepassing op de websites www.dienstenaanhuis.be www.servicesadomicile.be hierna aangeduid als websites . Dit zijn websites voor de diensten aangeboden door dienstenaanhuis cvba ondernemingsnummer met maatschappelijke zetel gevestigd in de baron ruzettelaan b brug.