Menu Sluiten

Handelaars Bureaus

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Bureaus Kantoor – Vergelijken Bureaus Kantoor – Kopen Bureaus Kantoor – Bureaus Kantoor Brabant – Specialist Bureaus Kantoor – 

Wenst u meer info over handelaars bureaus kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Handelaars Bureaus

Kantoormeubilair | Kantoren | Meubilair | Duurzaamheid | Kantooroplossing | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Handelaars bureaus

res voor consumentenvoor consumenten res voor handelaarsvoor handelaars fr nl nl fr mijn resrekening over ons wat is res missie amp visie cijfers geschiedenis resteam res corporate barter jobs zoek een handelaar resrekening openen aanbiedingen res market faq contact resteam contactformulier home resrekening openen resrekening openen open nu je resrekening online vul het onderstaande inschrijvingsformulier in en verstuur eeacuten van onze medewerkers neemt contact op om je inschrijving te finaliseren je resrekening wordt actief… …vanaf dan krijg je extra omzet en nieuwe klanten die met res betalen. Succes alle velden met een zijn verplicht. Opgelet deze aanvraag wordt alleen aanvaard indien het formulier is ingevuld door een gemachtigd persoon zaakvoerder bestuurder voor een eacuteeacutenmanszaak de persoon zelf. Hulp nodig bel kantooruren. Succes we ontvingen je aanvraag fout er is een fout opgetreden bij het verzenden van je aanvraag. Opgelet de verplichte velden zijn niet correct handelaars bureaus met korting Online inschrijvingsformulier be.

en fr nl de es it zoeken home producten nieuw repeatables by pagoda showroom kasten salon en bijzettafels consoles bureaus tafelbladen eettafels krukjes banken stoelen deuren panelen historische bouwmaterialen decoratie bijzondere items outdoor collection repeatables projecten nieuws over ons geschiedenis how it s made collections ons atelier contact in de kijker ontdek bblogin welkom in onze showroom new arrival ontdek onze nieuwe arrivals bb account bb account voor nieuwe klanten laatste nieuws .. Behind the scenes find out what happens when our new goods arrive .. Let s meet at maisonobjet hall a uniqueeclectic stand s .. Pagoda elle d coration een verhaal van passie respect en kennis als interieurgroothandel houden we van authentieke interieurs en daarom bieden we onze klanten wereldwijd unieke meubels en decoratieartikels aan. Elk pagoda meubel heeft een verhaal en zeker ook een ziel. Wij delen graag onze passie voor cultuur schoonheid authentieke verhalen en duurzaamheid met u Wat omvat handelaars bureaus Nie.

Vragen over Handelaars bureaus

shop lidmaatschap aanvragen inloggen faq nl fr home frixis geschiedenis structuur wie is wie de afdelingen statuten onze leden nieuws advies koudemiddelen wetgeving milieu veiligheid juridisch commercieel personeel normen certificering ledenzone ledenvoordelen procedures infofiches modeldocumenten tools mediatheek shop nuttige adressen certificering overheid onderwijs en opleidingen word lid ledenvoordelen wie kan lid worden ledenbijdrage lidmaatschap aanvragen agenda certificeren home frixis onze leden nieuws advies ledenzone shop nuttige adressen word lid agenda certificeren winkelmandje shop lidmaatschap aanvragen inloggen faq nl fr inloggen u bevindt zich hier home frixis de afdelingen wat is frixis geschiedenis structuur de afdelingen wie is wie statuten intern reglement contacteer ons frixis vzw industrielaan aalst belgium tel .. Infofrixis.be contact wat doet frixis belangenverdediging voor alle.