Menu Sluiten

Aanbeveling Werkplekanalyse

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Bureaus Kantoor – Vergelijken Bureaus Kantoor – Kopen Bureaus Kantoor – Bureaus Kantoor Brabant – Specialist Bureaus Kantoor – 

Wenst u meer info over aanbeveling werkplekanalyse kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Aanbeveling Werkplekanalyse

Kantooroplossing | Kantoormeubilair | Duurzaamheid | Meubilair | Kantoorinrichting | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Aanbeveling werkplekanalyse

virtuele kantoren ingerichte kantoren brussels zakencentrum servcorp belgi over ons ons antwoord op covid netwerk zoeken nederlands franais english nederlands franais english contacteer ons bel ons ma. vr. . . Uur hoofdmenu locatievinder contacteer servcorp ingerichte kantoren locaties bastion tower schuman bekijk alle kantoren extern teampakket onze technologie vergelijk ons ingerichte kantooroplossingen virtuele kantoren zakencentra bastion tower schuman bekijk alle kantoren onze technologie wat is een virtueel kantoor virtuele kantoordiensten virtueel kantoor pakket prijs en locaties gedeelde werkplek coworkingplekken bastion tower schuman bekijk alle kantoren gedeelde werkplek dat draait wat u krijgt vergelijk pakketten onze technologie tarieven en locaties vergaderzalen prijs amp zakencentra vergaderfaciliteiten onze technologie locatievinder nl fr en netwerk zoeken nederlands franais english ingerichte kantoren locaties bastion tower schuman bekijk alle kantoren extern teampakket onze technologie vergelijk ons ingerichte.

nederlands belgi menu work solutions onze formules shape your office full service office coworking virtual office meeting event spaces livestreams vergaderzalen evenementen community locaties contact boek een rondleiding werken de perfecte werkplek voor focus home work solutions choose a space you love shape your office door naar jou te luisteren gaan we op zoek naar de combinatieformule die het beste bij je past aanbeveling werkplekanalyse is gewoon uw perfecte keuze Geniet van verschillende opties in n pakket. Meer info full service office wil je een vast kantoor huren inclusief full service dan is het flexibele aanbod aan kantoorruimtes van frame ideaal voor jou. Een kantoor voor persoon of een grote vleugel jij kiest en wij hebben een kantooroplossing op maat meer info flex office geen nood aan een vaste kantoorruimte maar wel aan een vaste werkplek waar je nu en dan naartoe kan onze flex werkplekken zijn steeds beschikbaar wanneer jij er behoefte aan hebt. Meer info virtual office nood aan een vestigingsadres of maatschappelijke zetel voor jouw bedrijf of ad.

Vragen over Aanbeveling werkplekanalyse

facebook infodevosoffice.be home kantooroplossingen contact online ondersteuning menu previousnext devos office solutions wij optimaliseren de workflow op uw kantoor devos office solutions maakt uw kantoorwerkzaamheden eenvoudiger efficinter en vooral kostenbesparend devos office solutions optimaliseert uw kantoorwerkzaamheden. Contacteer ons vandaag nog voor een gratis analyse van uw afdrukkosten. Wilt u meer informatie over onze printers multifunctionele oplossingen en overige kantooroplossingen wij staan u graag vrijblijvend te woord. Aarzel niet om ons te contacteren onze sterktes waarom kiezen voor devos office solutions als partner van uw kantoorapparatuur ht adres voor multifunctionele kantoorapparaten in uw bedrijf spelen documenten een grote rol Wat betrachten we met aanbeveling werkplekanalyse Offertes bestelbonnen facturen u print scant faxt n kopieert ze. Hoe u dat in een vingerknip doet met de multifunctionele apparaten van devos office solutions uw x.